Karantina Günlükleri #8 : Vakitsizlik

Temmuz 05, 2020



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Sonunda vakit bulup buraya yazı yazabiliyorum. 
Arkadaşlar gerçekten başımı kaşımaya bile vaktim olmuyor. 
Hafta içi saat 07.15te kalkıyorum. Kahvaltı yapıp hazırlanıyorum ve en geç 08.20de evden çıkıyorum. Arabaya binip 45 dakikalık yol sonunda Bursa Terminalde oluyorum. Oradan da otobüse binerek 30 dakika sonunda dershaneme gelmiş oluyorum. Dershanede toplam 8 ders görüyorum. Bunlar Mat1 yani tyt matematik ilk kısımlar, Mat2 tyt matematik ikinci kısım ve geometri oluyor. Bunlar harici de soru çözüm dersleri oluyor. Dershaneye gittiyseniz biliyosunuzdur zaten ama bilmeyenler için de bahsetmem gerekirse; dersin öğretmeni geliyor ve bir ders saati boyunca siz soru çözerken sınıfta oturuyor. Sorularınız olursa ona sorabiliyorsunuz.
Dershane çıkışı da saat akşam 7de evde oluyorum. Yemek ye, dinlen, ödevleri yap derken bir bakmışım saat akşam 9-10 olmuş ve ben uyuya kalmışım.
Haftasonu rahatlarım diye düşünüyordum ama mat1ci sağ olsun izin vermedi. Mat1 ve geometri öğretmenlerimin verdiği toplam 50 sayfalık testlerle boğuştum. Hala daha bitmiş sayılmaz. Bir kaç testim kaldı. Onları da yarın soru çözümü dersinde tamamlamayı düşünüyorum. 
Biliyorum daha yolun başındayım ama çok yoruldum. Zaten sıkıya gelemeyen, ders çalışmayı da çok sevmeyen bir insanım böyle olunca da çok zorluyo beni. Ama hedeflerim için bir yıl bunlara katlanmak zorundayım. Kendimi sınavdan sonrasını düşünerek motive ediyorum. Sınav bitecek ve ben sınav hakkında güzel şeyleri buraya yazacağım inşallah.
Aranızda sınava hazırlanan var mı bilmiyorum ama varsa Allah yardımcımız olsun.

Biraz da dershanenin ilk haftasının değerlendirmesini yapayım. Sınıfta çoğu kişi birbirini tanıyordu. Tanımayan bir kaç kişiydik. Durum böyle olunca gruplaşma oldu biraz. İlk gün herkes birbirini tanıyor diye çok sinirim bozulmuştu ama sonradan alıştım bu duruma. Diğer insanlarla da yavaş yavaş konuşmaya başladım. Zaten bir tane arkadaşım vardı bir de bizim okuldan gruplaşmanın göbeğinde olan bir kız vardı. Onunla falan konuştuk. Arka sıramdakilerle baya konuştuk. Yani ilk haftaya göre normal aslında. Sadece herkes çok kaynaşık olduğu için biraz yalnızım gibi geliyor.
Geçen gün arkadaşım gelmedi mesela. Çoook yalnızdım. Arkadakilerle biraz konuştum ama yine yalnızdım. Soru çözerek geçirdim günü. Hatta öğlen annemler geldiler ve onlara beni de götürmelerini söyledim. Dayanamadım yani. Umarım en kısa sürede kaynaşırız. 
Öğretmenlerden falan çok memnunum. Bu kaynaşma olayları dışında her şey yolunda.

Şimdilik benden bu kadar. Yazabilirsem yine yazmaya çalışırım. Yorumların hepsini girdikçe okuyorum ama cevap yazamıyorum özür dilerim. Sizin yazdığınız yazıları da okuyamıyorum. Her şey bitince yine tüm yazdıklarınızı okumaya devam edeceğim. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

1 yorum

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *