Gençliğim Soluyor...

Eylül 12, 2020

~Resimler pinterestten alıntıdır~

Herkese yeniden selam! 
Ben yine bayadır yoktum buralarda. Çünkü vakit bulamıyordum. Biliyorsunuz ki bu sene sınav senem ve dershaneye gidiyorum. Dershaneye kayıt olmaya gittiğimde daha corona yoktu ve mutlu mutlu kaydolmuştum. Ama sonra korona oldu ve yurtlar açılmadı. Bende mecbur gidip gelmek zorunda kaldım. Bir ay yaz kampına gittim, yazmıştım galiba buraya. O bittikten sonra 3 hafta tatil oldu ve kapkalın 1200 soruluk bir ödev verdiler. Yani tatilde bile tatilim olmadı. Daha sonra dershane tekrar açıldı. Bu sefer sadece matematik ve geometri değil de tüm sayısal derslerin tyt'sini gördük. 
1de gidip 9da geliyordum. Daha sonra da uyuyordum. Yani gerçekten hiç zamanım yoktu. 

Biraz sınıfımdan bahsetmek istiyorum. 
Önceki yazımda şikayet ettiğim sınıf gibi değildi. Ve bu arada o şikayet ettiğim sınıfı son günler çok sevdim. Hatta hep beraber uno bile oynadık. 

Bu sınıfım say4'tü. Herkes çok sessizdi ve birbiriyle tanışık değildi. Hatta benim tanışık olduğum insanlar vardı. 
Ben orda hemen önümde oturan kızla kaynaştım ve baya yakın arkadaş olduk. Bir ayımı hep onunla geçirdim. Ama önceki sınıfımın o boş yapmalarını da özledim. 
Böyle bir ay daha git gel yaptım ve dün hızlandırma da sona erdi. Bugün tyt denemesi olduk (Bundan hiç bahsetmeyeceğim çünkü çok kötü geçti). Haftaya cumartesi de bir deneme olacağız, pazartesi de yeniden açılacak. Tabii bize yine bir sürü ödev verdiler. 
Yani şu uzun uzun anlattıklarımdan anlayacağınız zamanım yok. Eve ölü gibi geliyorum. Arkadaşlarım buluşmak istiyor, onlara bile zamanım olmuyor. Gençliğim gözlerimin önünde soluyor... 

Hazır iç dökme yazısına dönüşmüşken bir de şu YKS, okulların açılmaması konularından bahsedeyim. 
Arkadaşlar online eğitimle bir bok olmuyor. Bizim şu an 11. Sınıfın ikinci dönemi yok, 12.sınıf da elden gidiyor. Yani AYT yok bizde. Bakan konuları da açıklamamakta ısrarcı. Çalışıyoruz ama ne çalışıyoruz, neye çalışıyoruz bilmiyoruz. Sonumuz ne olacak hiç bilmiyorum. Allah sonumuzu hayır etsin. 
Ben yine zaman buldukça yazmaya çalışırım. Sizleri çok seviyorum. 

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Gerçekten zor zamanlar. Sabah 1'den 9'a kadar mı? Acaba bu kadar saatin gerçekten verimli olduğunu düşünüyorlar mı? Gerçekten Allah kolaylık versin. Umarım en iyisi olur senin ve diğer öğrenciler için.

    Uzaktan eğitimde dediğin gibi. Ben üni öğrencisiyim ama iş tamamen yine biz öğrencilerde bitiyor. Yani konuları anlatsalar bile emin ol hep bir eksik olacak. Kendi kendimizi geliştirmemiz gerekiyor...

    YanıtlaSil
  2. ay yaa haklısın amaaa hadi sabır sabır :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *