Diyetim mükemmel gidiyor!😁

Temmuz 31, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Heyyo !
Nasılsınız bakalım? Diyetler nasıl gidiyor ? Umarım güzel gidiyordur çünkü benimki şuanlık mükemmel. Sabah kahvaltıda 2 haşlanmış yumurta, 5 tane siyah zeytin , biraz peynir , biraz salatalık, biraz domates yedim. Her zamanki klasik kahvaltım. Bunların kalori değeri yaklaşık olarak 263 kcal. Ara öğün olarak 1 tane şeftali yedim. Bunun kalori değeri de 38. Akşam yemeğinde birazcık taze fasulye ve 1 tane haşlanmış yumurta yedim. "Akşam yemeğinde haşlanmış yumurta ne alaka" diyebilirsiniz. Bu akşam böyle değişik bir şeyler oldu işte. Bu akşam yemeğinin toplam kalori değeri de 168. Gün boyu aldığım toplam kalori değeri ise 469 kcal. Toplamda da 10 bardak su içiyorum. Çünkü su çok sağlıklı bir içecek ve ayrıca metabolizmamızı hızlandırarak kilo vermemizi kolaylaştırıyor. Hatta bazen 10 bardaktan fazla bile içiyorum çünkü suyu çok seviyorum. 

Gelelim en sevdiğim kısma. Toplam kaç kalori yaktım ? 
Spor yaparak toplam 300 kcal yaktım. Birazdan ailemle yürüyüşe çıkacağız ve orada da yaklaşık olarak 200-300 kcal yakarım. Yani toplam 600 kcal'e yakın kalori yaktım sayılır. 

Yine yaktığım kalori değeri aldığım kaloriden fazla. Böyle olunca normalde kilo verilmesi gerekiyor ama veremiyorum. Bu işte bir terslik var sanırım 😂

Neyse. Bugünlük benden bu kadar. Sağlıcakla kalın, hoşçakalın !


You Might Also Like

6 yorum

  1. Yavaş yavaş vereceksin inşallah canım ❤

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar bende diyeti bozdum.Biraz kendime dikkat etmem lazım :) Bu arada izlemeye aldım sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet yerine kendi vücudumu kabullenip sevmeye başladım. Sende öyle yapabilisin. Teşekkürler bu arada ❤

      Sil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *