Diyetin ilk günü hüsranla sonuçlandı :(

Temmuz 29, 2019



~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Heyyo !
Evet arkadaşlar başlıktan da gördüğünüz gibi maalesef her zaman olduğu gibi yine diyetimin ilk günü hüsranla sonuçlandı. Aslında başlarda çok iyi gidiyordum ama akşama doğru işler değişti.

Şimdi size bugün neler yediğimden bahsedeyim ;

Kahvaltı : 13.00
¤1 haşlanmış yumurta
¤Kibrit kutusu kadar peynir
¤Biraz domates
¤4 tane siyah zeytin
¤1 çay bardağı şekersiz çay

Gördüğünüz gibi gayet iyi gidiyordum. Hatta spor bile yapmıştım
Ama daha sonra karnım çok acıktı. Saat 18.00 civarı yiyecek sağlıklı bir şeyler aradım ama 1 aydır ablamda olduğumuz için buzdolabımız bomboştu ve hiçbir şey bulamadım. Akşam yemeğine de ablamlar gelecekmiş ve asla  sağlıklı  olmayan yemeklerden yiyecekmişiz. Böyle olunca benim moralim çok düştü ve hemen ekmeğe sarıldım. Ve böylelikle benim diyet gitti :(

Ama yarın yeniden sıfırdan başlıyorum.  Bugün pazardan annemler kiraz almışlar. Saplarını ayırdım ve bir kavanoza koydum. Bunlarla yarın kiraz sapı çayı yapacağım. Tarifini yazarım. 
Kiraz sapı çayı ödem atıyomuş ve böylelikle zayıflamamızı sağlıyormuş. "Ödem gidiyormuş yağ gitmiyormuş ki nasıl zayıflayacağız?" diye sorabilirsiniz. Bu çay diyet ve sporla birlikte yapıldığında metabolizmayı da hızlandırıyormuş. Böylelikle zayıflamamıza yardımcı olacak. 

Şimdilik benden bu kadar. Yarın görüşmek üzere ! Sağlıcakla kalın , Hoşçakalın !

You Might Also Like

6 yorum

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *