Zayıflamak için

Temmuz 26, 2019

Selamlar herkese!
Öncelikle kendimi tanıtmakla başlayayım. Ben Şevval. Bursalıyım ve Bursa'da yaşıyorum. Daha önce sürekli diyet yaptım , kilo alıp verdim falan.Diyetlerim genelde çok uzun süreli olmadı. Ama pazartesiden itibaren sizinle birlikte diyete başlayacağız ve bu diyeti bırakmadan hedef kilomuza ulaşacağız. Ben şuan 68 kiloyum ve hedefim 55 olmak. Sizde bana kaç kilo olsuğunuzu ve hedefinizi yazabilirsiniz. Ben bu blogda 1 günde neler yediğimi, neler içtiğimi ,hangi egzersizleri yaptığımı paylaşıcam. Sizlerle beraber zayıflayacağız. Pazartesi görüşmek üzere !😘

You Might Also Like

5 yorum

  1. 78 kiloyum :( Hedefim 50 ama imkansız gibi sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkansız diye bir şey yoktur 😊 Ben inanıyorum hepimiz zayıflayacağız

      Sil
  2. merakla bekliyorum paylaşımlarınızı, dilerim kısa sürede hedefe ulaşırsınız

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *