Yeniden diyetin ilk günü :)

Temmuz 30, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Heyyo!
Bugün yine yeniden diyete başladım. Dün biraz hatta baya bir aşırıya kaçmıştım. Ama dün dünde kaldı. Bugüne bakalım. Bugün diyetim gayet güzel gitti.

Kahvaltı : 12.00
¤2 adet haşlanmış yumurta
¤Biraz domates
¤Biraz salatalık
¤4 tane zeytin
¤Biraz beyaz peynir

Kahvaltım bu şekilde oldu. Toplam kalori değeri 231 kalori. Küçük tabak kullandım çünkü böyle daha fazla yemişim gibi hissediyorum. Daha sonra saat 16.00 civarı karnım acıktığı için 2 tane kırmızı erik yedim. Bunların kalori değeri de 32 kcal. Ara öğün için ideal bir kalori değeri bence. Akşam yemeğinde de susuz patates yemeği yedim. Bunun kalori değeri de 97 kcal. Toplam 360 kcal aldım. Günlük kalori ihtiyacına bakarsak baya az gibi geliyor ama doyurucu. Yaktığım kalorilere gelirsek;

 
Toplam 529 kalori yaktım. Bu değerlere bakacak olursak benim baya kilo vermem lazım. Ama sanırım işler böyle yürümüyor. Olsun, biz sabırlı insanlarız, bekleriz.

Yarın görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın. Hoşçakalın !

You Might Also Like

4 yorum

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *