Mekanın sahibi geri geldi 😁

Ağustos 23, 2019

Selamlar herkese!
Görüşmeyeli nasılsınız bakalım ?
Ben iyiyim. Fazla uzatmadan söze gireyim.

Bu blogu diyet günlüğü olarak açmıştım aslında ama yaptığım diyetler fazla uzun sürmediği için blog öylece kaldı. Bende düşündüm taşındım ve bu blogu daha işlevsel bir bloga çevirme kararı aldım. 

Artık bu blogda okul alışverişinden tut ders çalışma taktiklerine,gündemden tut kim ne giymiş'e kadar her şeyi görebileceksiniz. 
Eski yazılarımı kaldırıp kaldırmama konusunda çok kararsız kalmıştım. En sonunda kaldırmama kararı aldım çünkü madem bu blogda her şey olacak diyet hakkında yazılar da olabileceğini düşündüm.

Uzun lafın kısası MEKANIN SAHİBİ GERİ GELDİ!

 Bir sonraki yazım muhtemelen okul için alınacaklar ya da yurt için alınacaklar olur.Ve artık yazılarımı düzenli yayınlamayı düşünüyorum.Bundan sonra yazılarımı Pazartesi, Çarşamba ve cuma saat 18.00da yayınlayacağım.

Takipte kalın. Hoşçakalın !

You Might Also Like

16 yorum

  1. Geri gelmene çok sevindim 😊

    YanıtlaSil
  2. Özledik seni tekrar hoşgeldin❤

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalımm çok eğlenicez galiba 👻

    YanıtlaSil
  4. Blogger sensiz çok boştu hoşgeldin 💜

    YanıtlaSil
  5. heeey aramıza hoşgeldiiin :) diyet ve diğer her şey blogu diyosuuun. gelcem yine okumaya. iyi ki geldin bloguma yaaa, baksanaaa, son yazıma yorum yaptın yaaa, orda yorum yapan edischar'a gitsene. o bir etkinlik yapıyor. blog keşif etkinliği. sen de katıl etkinliğe. blogunda da yazarsın. olmazsa edischar'dan yardım da iste. o da bursalı. ayrıca ben de tanıtcam blogunu. arkadaş da getircem. edischar'a da söyle o da gelir. zamanla okurun artar merak etmeee. benim blogdan da istediğin arkadaşlara gidebilirsin ayrıcaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim ❤ Yorumu yazarken ciddiye alınacağımı hiç düşünmüyodum açıkcası okunmamda değişiklik var mı bakayım diye girdiğimde gerçekten çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim ❤ Yardımların için de çok sağol.Etkinliğe hemen katılayım. Yeniden çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ❤

      Sil
    2. var mı bir hareketlenme hihi :)

      Sil
    3. Olmaz mı hiiiç. Blogu açtığımdan beri hiç ulaşamadığım sayfa görüntülenme ve okunmaya ulaştım. Gerçekten nasıl teşekkür etsem azdır. Çok sağol ❤

      Sil
  6. O zaman hoşgeldin. Yalnız bloğuna izleme butonu koyarsan iyi olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni olduğum için nasıl konuluyor bilmiyorum

      Sil
  7. Şevval hoşgeldin :) deeptone dan geliyorum, bloggera yeniden dönmene sevindim. Biz de blogger tanışma etkinliği yapıyoruz. 'keşf-i blogger' etkinligi sayfamdan ulaşabilirsin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin Şevval. Çok eğlenceli yazılar yazacağına eminim :) Öncelikle Beyda' nın dediği gibi bloguna bir izleme butonu koy ki seni sürekli takip edebilelim. Ayrıca yorumlarda kendini göstererek de istediğin kitleye ulaşabilirsin. Welcome back :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ❤ İzleme butonunu hemen araştırıp koyacağım

      Sil
  9. bloga bu kadar ara vermek olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunmuyorum diye çok moralim bozulmuştu açıkcası bu yüzden bırakmıştım ama artık sayenizde bırakma gibi bir niyetim yok ❤ Çok teşekkür ederim ❤

      Sil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *