Keşf-i Blogger

Ağustos 26, 2019

Herkese içten bir "Merhaba",

Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt



Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com


sadevederin.blogspot.com

You Might Also Like

17 yorum

  1. Eline sağlık, seni de listeye ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sizi takibe aldım ben de beklerim
    Guzellikalgisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba... Etkinlikten geldim. Bize de beklerim...

    YanıtlaSil
  4. Ben de etkinlikden geldim. Takibe aldım sizi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Paylaştığınız için çok teşekkürler, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Etkinlikten geliyorum. takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Etkinlikten geldim. Herkesi beklerim..takipteyim..

    YanıtlaSil
  8. merhaba sizi takibe aldım bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  9. etkinlikten geliyoruuuuum:)
    tarzlarımız farklı olsa da lütfen takipleşelimmm
    https://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, takibe aldım sizi :)) Bana da beklerim mavigokyuzununelleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Ben sizi takibe aldım sizide beklerim https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/kesfi-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  12. oleey sevindim katıldığınaaa, katılmasan ben de katıl dicektim zateeen :)

    YanıtlaSil
  13. bu çok güzel bir etkinlik oldu herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Selam, ben de takibe aldım hemen, bana da beklerim ;))

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. Hemen takibe aldım bloğunuzu. Sizi de beklerim. Biz dertlidostum sitemizde aktif olarak yayın yapıyoruz. Blogger profilimden ulaşabilirsiniz sitemize. Bol takipçili ve katılımlı bir etkinlik olsun dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, etkinlikten geldim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *