FATMA DİZİ YORUMU

Mayıs 04, 2021

 


Tür : Psikolojik, dram
Senarist: Özgür Önürme
Yönetmen: Özer Feyzioğlu, Özgür Önürme
Oyuncular: Burcu Biricik, Uğur Yücel, Mehmet Yılmaz Ak, Hazal Türesan
Sezon sayısı: 1
Bölüm Sayısı: 6


Herkese selam!
Yeni bir dizi yorumuyla geri döndüm. Malum 17 gün tam kapanma başladı ve evde can sıkıntısıyla yapmadığımız şey kalmadı. Bu dönemde sık yaptığımız şeylerden biri de dizi izlemek. Ve ben de ders çalışmak yerine 1 sezonluk dizi bitirdim. Pişman mıyım? Tabikii hayır :) Hazır izlemişken sizinle de paylaşmamak olmaz tabii.

Lafı daha fazla uzatmadan gelelim diziye.
Dizi Fatma isimli bir kadını anlatıyor. Fatma'nın kocası hapse giriyor ve hapisten çıktıktan sonra kayboluyor. Fatma'nın da kocasını bulmak için yapmadığı şey kalmıyor. Mesela adam öldürmek. Evet doğru okudunuz. Fatma kocasının yerini bulmak için yanlışlıkla adam öldürüyor ve sonra işler çığrından çıkıyor.

Ben genel olarak diziyi beğendim. Burcu Biricik role çok yakışmış. Onun haricinde yan roller falan da çok güzel oynamıştı. Dizinin bazı yerlerde şaşırtması da diziyi güzel kılan nedenlerden. 
Diziye 10 üzerinden puan verecek olursam 9 verirdim. Bir puanı sonundan kırdım. Sonu böyle bitmese daha çok severdim. Acaba ikinci sezon onayı alırsa bizi neler bekleyecek?
Siz de diziyi izlediyseniz dizi hakkındaki görüşlerinizi yoruma yazabilirsiniz ve diziye 10 puan üstünden puanlarsanız sevinirim.

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Ben ders çalışmaya kaçar. 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de merak ediyorum Fatma'yı. Sayenizde ön bilgi iyi oldu, paylaşım için teşekkürler 🤗İzleyeceğim ilk fırsatta👍

    YanıtlaSil
  2. Dün izledim ben de. Daha önceki "Bir Başkadır", "Şahsiyet" gibi dizileri çağrıştıran yönleri çok olsa da, senaryo da yer yer bazı boşluklar bulunsa da genel olarak beğendim. Burcu Biricik rolü adeta yaşıyor. Harika bir oyunculuk sergilemiş bana göre. Dediğin gibi yan roller de başarılıydı. Yarıda bıramadan izlediğime göre puanım hiç de düşük olmaz.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *