Antidepresan kullanmaya başladım!

Mayıs 12, 2021



Herkese selam!

Bugün biraz sohbet etmek istiyorum. Hayatımda bir kaç şey oldu. En önemlisi sonunda psikologa gittim.

Buraya daha önce yazmıştım. Benim kalp çarpıntım vardı ve kardiyoloji kalbimin sağlıklı olduğunu bu çarpıntının psikolojik olduğunu söylemişti ve psikologa gitmem gerektiğini söylemişti. Ama ben hep erteledim. Aralık gibi sonunda psikiyatristten randevu aldım. Biraz konuştuk. Bana antidepresan verdi ve beni psikologa yönlendirdi. Reçetemde depresif nöbet yazıyor ama doktor anksiyete dedi. Biraz kafam karıştı.

Psikologla 3 ay falan görüştük. İyi geldi mi bilmiyorum ama elbette gelmiştir. Antidepresanın da etkisiyle biraz daha iyiyim sanırım. 

Ama bir sorun var. Psikologum değişecek. Çünkü ben çocuk psikologuna gidiyodum ama artık 18 oldum ve yetişkin psikologa gitmem lazım. Yeni birine alışmak çok zor... 

Gelelim hayatımın diğer kısmına. Sınava 2 aydan az kaldı ve benim zerre ders çalışasım yok. Oturup dizi izlemek istiyorum sadece. Konularım da asla bitmedi ama bir boşvermişlik var. Umarım geçer. Bunu da böyle bahsetmek istedim size. 


Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 

Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!  

You Might Also Like

3 yorum

  1. 2 ay sonra "Keşke azıcık gaza bassaydım yaa,en az 15 net fazla yapardım" demeyi mi istersin sevgili Şevval, yoksa oturup gönül rahatlığıyla istediğin diziyi, istediğin kadar izlemeyi mi?
    Tercih hakkı da, karar da, hayat ta senin..
    Her zaman en iyisini yapmak zorunda değilsin, hiç birimiz değiliz.
    Ama elinden gelenin en iyisini yapmanın sana verdiği rahatlık, emin ol herşeye değer❤️

    YanıtlaSil
  2. Her şey bizim için. Sınavın umarım güzel geçer...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, sınav senesi ben de çok sıkıntı yaşamıştım, korona zamanı daha da zor oluyordur, bir süre sonra bu zor zamanlar da geçecek inşallah. Umarım karşılığını alırsın emeklerinin ve üniversitede ve devamında hep güzel anılar biriktirirsin 🤗 kocaman sevgilerr

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *