Oksijen Film yorumu

Mayıs 15, 2021

 


Tür: Bilimkurgu, Gerilim, Dram
Süre: 1saat 40 dk
Yönetmen: Alexandre Aja
Senarist: Christie LeBlanc
Oyuncular: Mélanie Laurent, Malik Zidi, Marc Saez

Herkese selam! 
Geçenlerde Netflixde gördüğüm bir filmi ablamın da tavsiyesiyle dün izledim, bitirdim ve bayıldım. Hemen size de anlatmak istiyorum. 

Film bir kapsülün içinde geçiyor. Baş kahraman bu kapsülün içinde üstü başı sarılı; kollarında, karnında, ayaklarında serumsu şeyler takılı bir şekilde uyanıyor. Oksijeni sadece 70 dakika yetecek kadar var. 70 dakikada neler olduğunu anlaması ve burdan kurtulması gerekiyor. Kafasının içi bomboş. Anıları silik silik. Ve burdan kurtulması için her şeyi hatırlaması ve sakin olması gerekiyor. Ve bunların hepsini sadece 70 dakikada yapması gerekiyor. 

Filmimizin konusu böyle. Oyunculuk çok iyiydi. Oynayan kadın duyguları gayet güzel yansıtmış. Hatta ben izlerken nefesimi tuttum o derece. Sanki benim oksijenim bitiyormuş gibi hissettim. 
Olaylar çok etkileyiciydi. Asla tahmin edilemez ve şaşırtıcı ilerledi. Senaryo çok iyi yazılmış. Ben bu filme 10/10 veriyorum. Çok iyi bir filmdi. Kesinlikle izlenmesi gerekiyor. Boş zamanınızda mutlaka izleyin. 
İzlediğiniz zaman da yorum yapmayı unutmayın:) 

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 


You Might Also Like

1 yorum

  1. Ovv çok klostrofobik bir film. Yorumunu okurken bile nefesim kesildi :(

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *